Thursday, April 10, 2008

Nik Aziz dan Hadi Peluk BABI

Karpal singh lah....bkn BABI. Tp lebih kurang lah. Ingat tak karpal kata langkah mayat dia kalau nak jdkan malaysia negara islam? tu lah...melayu cepat betul lupa. itulah yg dipeluk2 nik aziz dan hadi. Apa hah depa bedua ni...tak konsisten betul.
Sekarang dak join lak jd BA..lupa lak pasal negara islam, hudud. Mcm mana diaorang bedua ni larat peluk musuh yang nyata kpd agama?
musykil betul.....................kira ok la kot ya...janji jd YB kan.....

2 comments:

UsZuNati said...

wahai sedara yg x pandai berbahasa...adakah anda sudah cukup ilmu dunia & akhirat,adakah anda sudah lupa dengan quran dan hadis?Zaman Rasululllah menjadi contoh untuk mentadbir dan tonjolkan Islam kepada yang bukan Islam, secara berperingkat...dalamilah ilmu anda terlebih dahulu...yakinlah..segala yang anda bicarakan akan dihitung amalan mu nanti di alam barzakh...kita tengok sapa yang kena!!!

my future my view said...

auzaeain. terima kasih atas respons anda. saya x pandai berbahasa dan x pandai agama. harap orang cerdik pandai bagi contoh pada saya. tapi saya confused sebab PAS amalkan dauble-standard. Dia buat OK, orang lain buat x ok. Orang lain bagi contoh perlahan2 le tu sampai MCA, MIC dan komponen lain terima Islam Hadari. PAS yang serban tebal x terima. Sikh pun terima.....
Untuk adil...pegang pada apa yang kita cakap..jangan kerana politik, babi dihalalkan...bangsa melayu goyah sebab PAS pun x kuat dalam BA. Di Perak, siapa berkuasa....PAS? Calon PAS yang menang dan jadi MB pun x sangka dia boleh menang! Pengalaman mana? Politik bukan macam buat rumah. Skillnya lain. Siapa tunggang siapa? Apa kuasa MB? Tangan siapa lebih banyak? Akhirnya, melayu hilang kuasa dan ketuanan. Saya yakin apa yang saya tulis akan diadili. Apakah apa yang PAS laksanakan sekarang tidak diadili? Khususnya tentang pengkhianatan DEB dan Kempen Sayangi Babi....Renung2kan lah.....Tkasih